Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/13022
Title: «4P» маркетингу страхових компаній
Other Titles: «4P» marketing of insurance companies
Authors: Козьменко, Ольга Володимирівна
Kozmenko, Olha
Козьменко, Сергій Миколайович
Васильєва, Тетяна Анатоліївна
Vasylieva, Tetiana
Keywords: маркетинг
marketing
страхування
insurance
маркетингові комунікації
marketing communication
імідж
image
брендинг
branding
Issue Date: 2014
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: «4P» маркетингу страхових компаній : монографія / [Козьменко О. В., Козьменко С. М., Васильєва Т. А. та ін.] ; кер. авт. кол. д. е. н., проф. О. В. Козьменко. - Суми : Університетська книга, 2014. - 432 с.
Abstract: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
Description: The monograph reveals the essence of insurance marketing and marketing communication of insurance company image and branding in insurance. More details from the "4P" described life insurance, property insurance, medical insurance, tourism, bank insurance and insurance against catastrophic risks.
URI: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/13022
ISBN: 978-966-680-702-4
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozmenko_4РMarketing.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.