Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/2676
Title: Маркетинг банківських інновацій
Other Titles: Marketing of bank innovations
Authors: Козьменко, Сергій Миколайович
Васильєва, Тетяна Анатоліївна
Лєонов, Сергій Вячеславович
Kozmenko, Serhii
Vasylieva, Tetiana
Lieonov, Serhii
Keywords: банківські інновації
маркетинг інновацій
ефективність марктеингу
банківська система
bank innovations
marketing of innovations
marketing effectiveness
bank system
Issue Date: 2011
Citation: Козьменко, С. М. Маркетинг баківських інновацій [Текст] / С. М. Козьменко, Т. А. Васильєва, С. В. Лєонов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 13-28
Abstract: У статті визначено специфіку банківських інновацій, проаналізовано рівень їх впровадження в Україні, обгрунтовано загальні тенденції у розвитку маркетингу банківських інновацій та запропоовано науково-методичний підхід до оцінки його ефективності.
Description: In the article it is determined the specificity of bank innovations. Leel of their introduction in Ukraine is analysed. General tendencies in development of marketing of bank nnovations ae proved and the scientifically-methodical approach to an estimation of its efficiency is offered.
URI: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/2676
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
new.pdf5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.