Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/7138
Title: A research on the basic motivational factors in consumer bank selection: evidence from Northern Cyprus
Other Titles: Вивчення базових мотиваційних факторів, які впливають на вибір банку клієнтом: дані з Північного Кіпру
Authors: Şafakli, Okan Veli
Сафаклі, Окан Велі
Keywords: Northern Cyprus
Північний Кіпр
bank selection
вибір банку
motivational factors
мотиваційні фактори
Issue Date: 2007
Publisher: ДВНЗ "УАБС НБУ"
Citation: Сафаклі, О. В. Вивчення базових мотиваційних факторів, які впливають на вибір банку клієнтом: дані з Північного Кіпру [Тест] / О. В. Сафаклі // Банки та банківські системи країн світу. - 2007. - Том 2. - № 4. - C. 73-80.
Abstract: Commercial banks need to identify the criteria on which potential customers determine their bank selection decision in order to plan an appropriate marketing strategy for keeping present customers and attracting new ones. The study focuses on examining bank selection criteria employed by customers residing in various cities of Northern Cyprus. The findings reveal that the chief factors determining customers’ bank selection are: “Service Quality and Efficiency”, “Bank Image”, “Convenient Location”, “Parking facilities”, “Financial factors” and “Affected opinion”. The findings also show that it may be necessary to deal with different demographic characteristics of respondents as distinctive segments with different priorities in their bank selection process.
Description: З метою збереження існуючої клієнтської бази та залучення нової клієнтури керівництво комерційних банків повинне виявляти та аналізувати фактори, які впливають на вибір банку клієнтом. Дана робота зосереджена на вивченні критеріїв, якими керуються жителі різних міст Північного Кіпру, обираючи банк. Результати показали, що головними факторами, які впливають на вибір банку клієнтами, є якість та ефективність обслуговування, репутація банку, зручне розташування, наявність місць для паркування, фінансові фактори та думка інших людей. Результати також вказали на те, що може виникнути необхідність у розгляді різних демографічних особливостей респондентів як різних егментів з різними пріоритетами у виборі банку.
URI: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/7138
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Safakli_01.pdf217.66 kBAdobe PDFView/Open
Safakli_ukr.pdf486.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.