Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489
Title: 25 кадр: міф чи реальність?
Other Titles: 25 frame: myth or reality?
Authors: Лунякіна, Лілія Володимирівна
Супрученко, Наталія
Luniakina, Liliia
Supruchenko, Natalia
Keywords: засоби масової інформації
телебачення
підсвідомість
реклама
mass
television medias
subconsciousness
advertising
law
Issue Date: 2012
Citation: Лунякіна, Л. 25 кадр:міф чи реальність? [Текст] / Л. Лунякіна, Н. Супрученко. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2012. – 3 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»; UABS SG/2012/007).
Abstract: Розвивається погляд на так званий 25 кадр як засіб рекламування, що діє на підсвідомому рівні. Простежується його “правова” база та соціальна роль.
An approach to the so-called 25 shot as mean of advertising which operates at subconscious level is developed. His “legal” base and social role is traced.
URI: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489
Appears in Collections:Препринти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
007_Lunyakina.pdf213.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.